13.9.10

It's the no sleep thing.

Sinds ik hier in Luton ben slaap ik eigenlijk altijd laat. Zoals nu, 't is half 4 en ik ben nog steeds niet echt moe ofzo. Misschien doe ik niet genoeg, thuis fiets ik altijd nog wel ff snel ergens heen, zie ik veel meer mensen, steek ik energie in dingen doen met andere mensen e.d. als ik een vrije dag heb. Hier slaap ik tot 12.30, ga ik computeren, als ik iets nodig heb even de stad in en anders blijf ik gewoon 'thuis'. De komende 3 dagen moet ik gelukkig werken dus dan ben ik hopelijk afgepeigerd en kan ik lekker slapen. Ik kijk het laatste kwartiertje van bij ons in de PC nog even af en dan ga ik naar bed, aangezien ik om 08.30 even een kwartiertje uit bed moet, daarna ga ik fijn weer terug en om 13.30 aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten