21.2.12

In love with..

Chanel nailpolish!

After my post about nailpolish, I tought I could do a special post about my(small) collection of Chanel nailpolishes. I would love to show you my whole nailpolish collection, but since I live with my mom and dad theres loads of nailpolish at both places(no idea where, big mess in both rooms) and before I find all of them..we'll probably be in March or April..

Chanel nagellak!

Na mijn post over mijn favoriete nagellakjes dacht ik, waarom niet één over mijn(kleine) Chanel nagellak collectie?! Ik zou graag m'n hele nagellak collectie laten zien..MAAR ik woon bij m'n vader én moeder en in beide huizen ligt een ladig(geen idee waar vanwege grote rotzooi in beide kamers) en voor ik die bij elkaar heb..zijn we waarschijlijk al in maart of april..


 1. BLUE SATIN. 2.PARTICULIÉRE. 3.MORNING ROSE. 4.APRIL. 5.FIRE. 6.MIMOSA.

2 opmerkingen:

  1. Ooh waauuuw! Ik vind vooral die blue satin prachtig :)
    Mooie foto's ook!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen